Kérdéseikre vagy kéréseikre leggyorsabban e-mailben tudunk választ adni.
Vizsgálatainkra legegyszerűbben az online rendszeren keresztül tud időpontot foglalni.
Kattintson ide és válasszon csomagajánlataink közül, vagy írjanak e-mailt.
Kedves Páciensünk!
Szíves elnézésüket kérjük, de a telefonos megkeresés helyett, legyenek szívesek a felmerülő kérdéseiket, kéréseiket e-mailben feltenni, az info@gellertlabor.hu címre várjuk leveleiket! Igyekszünk mielőbb választ adni.
Kérjük, hogy tájékozódásra elsősorban a honlapunkat használják, és ebben a főoldali ill. az árlista keresője is segítségül lehet! Igyekszünk telefonon is rendelkezésre állni, de a délelőtti vérvételek, majd a vérminták feldolgozása, az adminisztráció betölti a teljes munkaidőt. Szakmai jellegű kérdésekben illetve árajánlat kérésben az e-mailben történő kommunikáció az elsődleges! A vizsgálatokra online javasolt időpontot foglalni, hogy Önök is és mi is, az összes szükséges információ birtokában legyünk. Ha segítségre lenne szüksége, kérjük írjon e-mailt! Az info@gellertlabor.hu e-mail címre várjuk leveleiket!
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Célunk mindenkor a megfelelő és korrekt tájékoztatás, épp emiatt szeretnénk a következő globális problémára felhívni a figyelmet.
A tesztek és reagensek külföldről érkeznek, a folyamatos ellátás időnként akadozik. Sajnos ez azt jelenti, hogy előfordulhatnak önhibánkon kívüli a csúszások a leletkiadásban, mert a megrendelés ellenére vagy nincs készleten az adott teszt/reagens, vagy nem tudják időben leszállítani. (munkaerőhiány, reptéri ellátás stb.)
A zökkenőmentes ellátás hiánya hátrányosan érinti a labor működését. Előre felhalmozni nem tudunk teszteket, hiszen azokat lejárati időn belül fel kell használni. Vannak helyzeteket, amiket nem látni előre, ezért felkészülni sem lehet rá.
Igyekszünk minden esetben tájékoztatni, hogy épp melyik tesztből van hiány, de előfordul, hogy mi is jóval a megrendelés után értesülünk arról, hogy annak beérkezése csúszni fog. Így előfordulhat, hogy Önök már bejelentkeztek a vizsgálatra, mikor kiderül, hogy azt mégsem tudjuk a feltüntetett határidőre vállalni. Abban kérjük az együttműködésüket, hogy türelemmel és megértéssel legyenek, hiszen ez nekünk is rendkívül bonyolult helyzeteket szül, nem szeretünk magyarázkodni! Nehezíti a munkánkat az is, hogy időnként arra sem kapunk választ, hogy mikorra várható a megrendelés, így pedig nem csak nekünk okoznak kellemetlenséget, hanem Önöknek is, hiszen nem tudjuk előre megmondani a vállalási határidő végét.
A másik probléma a genetikai tesztek elkészülési határideje. A tesztek zöme az Ausztriában lévő Novogénia laborjában készül, ami hatóságilag lett kijelölve a lakosság (hivatalos szervezetek) járványügyi szűrésére. Épp emiatt - az egyéb genetikai tesztek vizsgálata hátrányba került, hiszen nem csak a nagyszámú mintafeldolgozással, hanem az időnként fellépő munkaerőhiánnyal, munkszervezési nehézségekkel is meg kell küzdeniük. Ennek következményeként a vállalási határidő jelentősen megemelkedett, 6-7 esetleg több hónapra. Ennek ismeretében foglaljanak időpontot. Köszönjük,
LABORUNKBAN KIEMELT FONTOSSÁGÚNAK TARTJUK A TÁJÉKOZTATÁST, EZÉRT AMENNYIBEN AZ ÖN EREDMÉNYEIBEN CSÚSZÁS VÁRHATÓ, ARRÓL ÉRTESÍTENI FOGJUK! Nem célunk egyetlen egy leletet sem visszatartani, így amint elkészülünk, azt az orvosi validálás után azonnal küldjük!
A laboratóriumi munkánk során gyakran tapasztalunk bizonytalanságot, vizsgálatok laikus értelmezésében zavart, félreértéseket. 10 éves tapasztalattal a hátunk mögött alkottuk meg a LABORATÓRIUM SZABÁLYZATÁT, illetve a Gyakran Ismételt Kérdéseket (GYIK) szedtük össze, melyek elsősorban a páciensek érdekében és védelmükért íródott.
A laboratórium szabályzata alapján telefonon árakat, valamint szakmai információkat nem áll módunkban közölni. (GYIK) A foglalásokat lehetőség szerint online kezdeményezzék, hogy elkerüljük a torlódást és megfelelően fel tudjunk készülni a vizsgálatra! A honlapon számos információt kaphat a vizsgálatok menetéről, árakról, a csomagokról bővebb leírást talál.
Tisztelettel kérjük a kedves pácienseket, hogy lehetőség szerint a telefonos megkeresés helyett az e-mailt válasszák! Általában pár órán belül választ adunk a kérdésekre. Amennyiben szakmai kérdés érkezik, a válaszadás pár napot is igénybe vehet, ugyanúgy mint árajánlat esetén is. A munka jellege megkívánja, hogy mindannyian részt vegyünk a munkafolyamatokban, épp ezért az időnkénti hosszas telefonos beszélgetés azt eredményezi, hogy a vizsgálatra érkező páciens várakozik. Ez kellemetlen és kényelmetlen helyzetet szülhet. Kérjük, hogy amennyiben mégis szükséges a telefonos felvilágosítás (nem szakmai kérdésben), úgy a 12 óra utáni időpontot válasszák, vagy küldjék el telefonszámukat, hogy kérnek visszahívást. Általános kérdésekben! Felhívjuk továbbá figyelmüket, hogy a telefon akkor is kicsöng, ha épp beszélünk, nincs foglaltság jelzés rajta.
Az informatikai csoport is be tud csatlakozni a kérdések-válaszok tekintetében, ők helyileg nem a laboratórium területén dolgoznak. A munkafolyamatok zömmel délelőtt folynak, majd a vérvételeket követően a minták mihamarabbi feldolgozása a cél, hogy mielőbb leletet tudjunk Önöknek küldeni. Senki sem szeretné, ha a vérvételi idejében épp egy hosszas telefonos társalgásban vennénk részt. Nálunk nincs külön ügyfélszolgálati munkatárs, aki minden információ birtokában konkrét választ adhat egy telefonos megkeresésre, épp ezért szeretnénk meggondolt, pontos válaszokat adni, amit telefonon keresztül nem lehet.
Köszönjük!