labor munkarend tájékoztató és információk, szabályzat

Kedves Páciensünk! 

Szíves elnézésüket kérjük, de a telefonos megkeresés helyett, legyenek szívesek a felmerülő kérdéseiket, kéréseiket e-mailben feltenni, az info@gellertlabor.hu címre várjuk leveleiket! Igyekszünk mielőbb választ adni. 

 

Kérés a páciensek felé
 

Kérjük, hogy tájékozódásra elsősorban a honlapunkat használják, és ebben a főoldali ill. az árlista keresője is segítségül lehet! Igyekszünk telefonon is rendelkezésre állni, de a délelőtti vérvételek, majd a vérminták feldolgozása, az adminisztráció betölti a teljes munkaidőt. Szakmai jellegű kérdésekben illetve árajánlat kérésben az e-mailben történő kommunikáció az elsődleges! A vizsgálatokra online javasolt időpontot foglalni, hogy Önök is és mi is, az összes szükséges információ birtokában legyünk. Ha segítségre lenne szüksége, kérjük írjon e-mailt! Az info@gellertlabor.hu e-mail címre várjuk leveleiket! 
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük! 

 

Ellátás, szállítási gondok

Célunk mindenkor a megfelelő és korrekt tájékoztatás, épp emiatt szeretnénk a következő globális problémára felhívni a figyelmet. 
A tesztek és reagensek külföldről érkeznek, a folyamatos ellátás időnként akadozik. Sajnos ez azt jelenti, hogy előfordulhatnak önhibánkon kívüli a csúszások a leletkiadásban, mert a megrendelés ellenére vagy nincs készleten az adott teszt/reagens, vagy nem tudják időben leszállítani. (munkaerőhiány, reptéri ellátás stb.) 

A zökkenőmentes ellátás hiánya hátrányosan érinti a labor működését. Előre felhalmozni nem tudunk teszteket, hiszen azokat lejárati időn belül fel kell használni. Vannak helyzeteket, amiket nem látni előre, ezért felkészülni sem lehet rá. 

Igyekszünk minden esetben tájékoztatni, hogy épp melyik tesztből van hiány, de előfordul, hogy mi is jóval a megrendelés után értesülünk arról, hogy annak beérkezése csúszni fog. Így előfordulhat, hogy Önök már bejelentkeztek a vizsgálatra, mikor kiderül, hogy azt mégsem tudjuk a feltüntetett határidőre vállalni. Abban kérjük az együttműködésüket, hogy türelemmel és megértéssel legyenek, hiszen ez nekünk is rendkívül bonyolult helyzeteket szül, nem szeretünk magyarázkodni! Nehezíti a munkánkat az is, hogy időnként arra sem kapunk választ, hogy mikorra várható a megrendelés, így pedig nem csak nekünk okoznak kellemetlenséget, hanem Önöknek is, hiszen nem tudjuk előre megmondani a vállalási határidő végét.

A másik probléma a genetikai tesztek elkészülési határideje. A tesztek zöme az Ausztriában lévő Novogénia laborjában készül, ami hatóságilag lett kijelölve a lakosság (hivatalos szervezetek) járványügyi szűrésére. Épp emiatt - az egyéb genetikai tesztek vizsgálata hátrányba került, hiszen nem csak a nagyszámú mintafeldolgozással, hanem az időnként fellépő munkaerőhiánnyal, munkszervezési nehézségekkel is meg kell küzdeniük. Ennek következményeként a vállalási határidő jelentősen megemelkedett, 6-7 esetleg több hónapra. Ennek ismeretében foglaljanak időpontot. Köszönjük, 

LABORUNKBAN KIEMELT FONTOSSÁGÚNAK TARTJUK A TÁJÉKOZTATÁST, EZÉRT AMENNYIBEN AZ ÖN EREDMÉNYEIBEN CSÚSZÁS VÁRHATÓ, ARRÓL ÉRTESÍTENI FOGJUK! Nem célunk egyetlen egy leletet sem visszatartani, így amint elkészülünk, azt az orvosi validálás után azonnal küldjük! 


EGYÉB INFORMÁCIÓK
 

A laboratóriumi munkánk során gyakran tapasztalunk bizonytalanságot, vizsgálatok laikus értelmezésében zavart, félreértéseket. 10 éves tapasztalattal a hátunk mögött alkottuk meg a LABORATÓRIUM SZABÁLYZATÁT, illetve a  Gyakran Ismételt Kérdéseket (GYIK) szedtük össze, melyek elsősorban a páciensek érdekében és védelmükért íródott. 

A laboratórium szabályzata alapján telefonon árakat, valamint szakmai információkat nem áll módunkban közölni. (GYIK) A foglalásokat lehetőség szerint online kezdeményezzék, hogy elkerüljük a torlódást és megfelelően fel tudjunk készülni a vizsgálatra! A honlapon számos információt kaphat a vizsgálatok menetéről, árakról, a csomagokról bővebb leírást talál. 
 

Tisztelettel kérjük a kedves pácienseket, hogy lehetőség szerint a telefonos megkeresés helyett az e-mailt válasszák! Általában pár órán belül választ adunk a kérdésekre. Amennyiben szakmai kérdés érkezik, a válaszadás pár napot is igénybe vehet, ugyanúgy mint árajánlat esetén is. A munka jellege megkívánja, hogy mindannyian részt vegyünk a munkafolyamatokban, épp ezért az időnkénti hosszas telefonos beszélgetés azt eredményezi, hogy a vizsgálatra érkező páciens várakozik. Ez kellemetlen és kényelmetlen helyzetet szülhet. Kérjük, hogy amennyiben mégis szükséges a telefonos felvilágosítás (nem szakmai kérdésben), úgy a 12 óra utáni időpontot válasszák, vagy küldjék el telefonszámukat, hogy kérnek visszahívást. Általános kérdésekben! Felhívjuk továbbá figyelmüket, hogy a telefon akkor is kicsöng, ha épp beszélünk, nincs foglaltság jelzés rajta. 


ÍRJON NEKÜNK, HA 

  • szakmai kérdése van, mert telefonon nem minden esetben van módunk felvilágosítást adni,
  • időpont foglalásban szeretne segítséget kérni (amennyiben az online felületetnél elakad),
  • időpontok lemondása esetén,
  • árajánlat kérésekor, mert telefonon árakat és határidőket nem közlünk,
  • vizsgálatokról szeretne tájékozódni, 
  • egyéb kérdések és információk tekintetében is az írásban történő segítség kérés gyorsabb, hatékonyabb, nyomonkövethetőbb. 

Az informatikai csoport is be tud csatlakozni a kérdések-válaszok tekintetében, ők helyileg nem a laboratórium területén dolgoznak. A munkafolyamatok zömmel délelőtt folynak, majd a vérvételeket követően a minták mihamarabbi feldolgozása a cél, hogy mielőbb leletet tudjunk Önöknek küldeni. Senki sem szeretné, ha a vérvételi idejében épp egy hosszas telefonos társalgásban vennénk részt. Nálunk nincs külön ügyfélszolgálati munkatárs, aki minden információ birtokában konkrét választ adhat egy telefonos megkeresésre, épp ezért szeretnénk meggondolt, pontos válaszokat adni, amit telefonon keresztül nem lehet.

 

SZABÁLYOK 

  • Vérvételre csak az előre bejelentkezett pácienseket fogadjuk. Így tudjuk az időpontokat biztonsággal kiadni, hogy elkerüljük a többszöri személyes kontaktust a páciensek között. Továbbá a vizsgálatok akár speciális felkészülést is igényelhetnek, naphoz és órához kötöttek, ezért a random páciensfogadás nem szolgálja a megfelelő munkavégzést.
  • Pénteki napokon vérvételt és mintaleadást nem tudunk vállalni. 
  • Kérjük, nagyon figyeljen arra, hogy MAX. 5-10 PERCCEL előbb érkezzen, de annál semmiképp ne előbb. Az időpontok 15 percenként vannak kiadva, egy időpontra ketten érkezhetnek. 
  • A vizsgálatokra ONLINE javasolt foglalni. Kérjük, hogy lehetőség szerint ezt az opciót válasszák! (GYIK)
  • Kérjük, hogy jól gondolja át, milyen vizsgálatokat szeretne, ha kérdése van, azt a vérvételt megelőzően e-mailben tegye fel, hogy mikor megérkezik hozzánk, gyorsan és gördülékenyen tudjunk haladni a vizsgálattal.
  • Ha foglalt időpontja van, de nem tud eljönni, kérjük mondja le, hogy fel tudjuk szabadítani más számára!
  • A foglalást követően mielőbb küldjék meg a szükséges adatlapot! Amennyiben az időpont lemondása 24 órán belül történik + 5000 Ft költséggel kell számolni. Amennyiben az időpontot nem mondja le, a következő alkalommal az elmaradt vizsgálat árának 50%-át ki kell fizetni! Tehát a következő alkalom vizsgálataihoz és admin költségeihez hozzájön ez az összeg. 
  • Orvosi konzultációra van lehetőség abban az esetben, ha bizonytalan a vizsgálatokat illetően.Lsd. orvosi konzultáció címszó alatt!
  • Speciális számlaigényüket kérjük ELŐRE JELEZZÉK! Utólag számlát nem tudunk módosítani! Amennyiben mégis szükséges azt 2500 Ft adminisztrációs költségért vállaljuk!
  • A vállalási határidő mindenkor MUNKANAP és nem naptári nap, hiszen sem hétvégén sem ünnepnap nem dolgozunk.
  • Telefonon elmondott panaszaira szóban nem áll módunkban válaszolni.
  • Árajánlatot írásban, a laborvezető jóváhagyása mellett adunk. Amennyiben bármiféle kedvezmény illeti meg, azt is csak a laborvezető írásos ajánlata alapján történhet.
  • Angol nyelvű lelet: 18000 Ft az eredmények elkészülése után 10 munkanapra vállaljuk. 

Köszönjük!